keskiviikko 22. elokuuta 2012

Tästä se lähtee

Nimittäin blogin kirjoitus minun ja muiden iloksi. Blogini pääaiheena ovat kynnet, mutta ainakin nyt syksyllä lisäilen tänne sisustusjuttuja/kuvia, koska ne ovat ajankohtaisia asioita minulle. Mutta tosiaan kunhan olen sisustamisesta ''päässyt yli'' keskityn enemmän kynsiin. Toki kerron joskus muistakin asioista ja lisäilen kuvaamiani kuvia, mutta pääpaino on siis kynsissä. Lisäksi toivon, että sanotte mikäli haluatte minun kirjottavan jostain muusta. :)

Mistäs tämä sisustusjuttu nyt sitten johtuu? Muutan opiskelujen perässä kotoa pois, minkä vuoksi hommasin oman kämpän, mitä rupean nyt sitten sisustelemaan mieleisekseni. Meiltä oli aiemmin jäänyt varastoon vanha ruokapöytä ja siihen kuuluvat tuolit, jotka kelpuutin itselleni. Kalusto on(oli) puunvärinen eikä se sopinut kämppään, joten päätin ryhtyä tuunaamaan sitä. Ja siihen meneekin yllättävän paljon aikaa!

Vasemmalla tuoli hiottuna alkuperäisessä värissä ja oikealla pohjamaali laitettuna.

Kunhan pohjamaali kuivuu pääsen maalaamaan kaikki vielä valkoisella maalilla. Lisäksi löydettiin tori.fi:n kautta tämmöinen ihanuus, joka sopii täydellisesti sinne keittiöön! (oon aina haaveillu tommosesta baarijakkarasta :p)

 

Seuraavassa postauksessa kerron sitten enemmän kynsihistoriastani ja laittelen kuvia tekemistäni kynsistä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti